Ervaringen
Foto door Anne Marie Blok

Ervaringen

 

In de afgelopen jaren heb ik verschillende waardevolle werkervaringen opgedaan. Een aantal dingen komen in elke baan terug: gastvrijheid, organiseren en werken in teamverband. Hoewel mijn banen flink van elkaar verschillen breng ik deze talenten mee en weet ze creatief in te zetten. Ik werk hard en ben ik een echte doorzetter. Ik zal waarmaken wat ik beloof en ik werk het liefst met doelen op korte termijn.

 

Hieronder licht ik een aantal ervaringen toe.

 

ING Nederland

2015 - heden

Customer Loyalty Team Professional

Momenteel werk ik als CLT professional op afdeling Binnenlands Betalen. Ik richt me op een combinatie van klantverzoeken en klantcontact en de wow-ervaring staat voorop: klanten positief verrassen. We werken via de Agile manier.

 

Organisatie RING studiereis

Eind november 2016 heb ik met twee collega's een studiereis naar Frankfurt georganiseerd voor 25 young professionals van ING. Het was een groot succes waarbij we onder andere een bezoek brachten aan ING Duisland, de ECB en de Deutsche Börse. Ik was verantwoordelijk voor de communicatie richting de deelnemers en heb oa. een magazine gemaakt waar alle informatie in stond.

 

Adviseur Personal Banking

Mijn carrière bij ING startte op afdeling Call Vermogen. Als adviseur Personal Banking voerde ik dagelijks gesprekken met vermogende klanten. Uiteraard sprak ik met hen over de dagelijkse bankzaken, interessanter vond ik om het gesprek breed te trekken en met hen in gesprek te gaan over financiële doelen en dromen. Zo raakten we bijvoorbeeld in gesprek over beleggen of pensioen. Ik zoek altijd naar een manier om waarde toe te voegen, op welke manier dan ook. Hierbij staat de klant centraal en speel ik in op zijn behoeften. Leadgeneratie maakte ook onderdeel uit van mijn werkzaamheden. Het motiveerde me om te werken met deze doelen.

Traineeship Naventure

2013 - 2014

Trainee

In 2013-2014 heb ik een leiderschapstraining gevolgd, genaamd Naventure. Deze training volgde ik één dag per week, voor een jaar lang.

 

Waarom? Hierom:

Leiders die zich aanvankelijk volledig concentreren op het ontwikkelen van vaardigheden, bevinden zich vaak op het hoogtepunt van hun invloed als ze zich realiseren dat hun karakter niet meegegroeid is. Hun karakter kan de belasting van hun positie niet aan. De druk als gevolg van hun grotere verantwoordelijkheid brengt karaktergebreken aan het licht die jarenlang verborgen waren. Als leiders veel invloed hebben zijn de gevolgen van deze karaktergebreken fors: ze hebben een steeds negatiever effect op mensen en middelen. Dit is wat er gebeurt als jonge leiders al hun energie steken in het onwikkelen van vaardigheden zonder aandacht te besteden aan de ontwikkeling van hun karakter. Vakkundigheid als leidinggevende is belangrijk, maar karakterontwikkeling moet prioriteit hebben. Om een betrouwbaar en authentiek karakter te ontwikkelen, moeten we onze blik allereerst richten op Jezus.

Tom Yeakly, Koninklijk karakter, 2011

 

HBO Coaching

2016 - heden

Studente

Om mezelf verder te ontwikkelen heb ik gekozen voor een opleiding Coaching. De opleiding bestaat uit twee modules: Persoonlijke groei en zelfinzicht & Coaching en begeleidingskunde.

Wat ik leer pas ik direct toe in een coachingsrelatie en ik merk dat ik bepaalde methodes ook in het werk kan toepassen. Het helpt me om meer diepgang en structuur in gesprekken aan te brengen, de ander te helpen en zijn kwaliteiten te ontplooien.

 

Happietaria Leeuwarden

2015 - 2016

Voorzitter

In maart 2016 opende Happietaria Leeuwarden haar deuren: een pop-up restaurant waarvan alle winst naar het goede doel ging!

Ik was de trotse voorzitter van een bestuur van zeven personen. Samen met zes anderen hebben we alles geregeld voor dit grote evenement. Van locatie tot vergunningen en van menu tot medewerkers.

In twee weken tijd hebben we ruim €3.000 opgehaald!

International Hospitality Management

2008 - 2013

Studente

Gastvrijheid is me met de paplepel ingegoten. Al op jonge leeftijd had ik interesse voor de horeca, gastvrijheid en foodservice.

Tijdens mijn studie heb ik me daarin verdiept en kennis opgedaan over alle verschillende facetten die daarbij komen kijken. Er was veel aandacht voor leiderschap en management.

In mijn derde jaar heb ik twee minors gevolgd die zich richtten op toerisme. Een daarvan volgde ik in Thailand.

 

Mijn eindstage heb ik gelopen bij Foodservice Network: een evenementenbedrijf dat zich richt op de foodservice. Ik heb daarbij zelf een tweedaags evenement georganiseerd voor 150 deelnemers naar Wenen, Oostenrjk.

Copyright © All Rights Reserved